söndag 14 oktober 2012

Varför har jag gjort den här bloggen?

Lurad

Jag har registrerat den här bloggen ENBART för att jag är så jävla förbannad på Tony Camsjö och hans arbetsgivare som totaltblåst mig och vill inte att andra företagare hamnar i samma situaton. Internetreklammarknaden är totalt kaos och jag hoppas verkligen att det ändras så man kan börja lite på folk igen.

tony camsjö
Sant eller?

Var finns moralen?

Just nu är jag  tvist med hitta.se och hoppas på att kunna få upprättelse i frågan. Nu i skrivande stund så reflekterar jag över det sjuka i att hitta.se, som har säkerligen över 100.00 kunder, lurar dom utan minsta tanke på att vi företagare som har begränsat med pengar att slösa i onödan.

Vad tycker ni man ska göra åt situationen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar